להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

אנחנו בפורטל מנעולנים 247 רוצים להבטיח כי תקבלו שירות מקצועי ואיכותי בכל שעה. כדי שתוכלו למצוא מנעולן בנס ציונה בקלות ובמהירות פתחנו למענכם את הפורטל שלנו שיהיה זמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. העובדים שלנו עובדים סביב לשעון כדי להבטיח כי תקבלו שירות מקצועי ללא פשרות. בכל מה שקשור לביטחון שלכם וביטחון יקירכם במיוחד במדינה כמו שלנו חשוב לא לוותר על הטוב ביותר.

מנעולן בנס ציונה זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בנס ציונה מחיר משתלם במיוחד החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בנס ציונה בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בנס ציונה

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בנס ציונה?

מנעולן ומנעולנים בנס ציונה בפרט, הם אנשים היודעים לתת מענה לכל תקלה או בעיה המתרחשת במנעול או בדלת. בעולם המודרני אנחנו פוגשים  בדלתות ובסוגים שונים של מנעולים כל הזמן. מנעולים מגיעים בצורות שונות ועונים על צרכים רבים ומגוונים. מנגנוני נעילה נמצאים ברכבים שלנו, בכניסה למקומות העבודה ומרכזי הקניות, נועלים את הבית ושומרים על המחסן. לכן, על בעל המקצוע להכיר תחומי ידע שונים כדי לתת מענה נכון לכל מקרה.

מנעולן יודע לטפל בבעיה המתרחשת בדלת הפועלת בעזרת חשמל ובאותה נשימה יודע גם לפרוץ כספת משוריינת בעזרת כלים חמים. יתרה מזאת, צריך להבין שהעולם שלנו משתנה ומתפתח כל הזמן. המשמעות של זה היא שעולם המנעולים לא נשאר סטטי אלא הולך ומשתנה והופך יעיל מתוחכם. המנעולים של היום הם לא בהכרח המנעולים של מחר. בשביל לעמוד מול ההתפתחות המואצת של התחום ולתת מענה לתקלות שונות צריכים להיות שם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים שידעו לתת מגוון גדול של פתרונות מקצועיים גם עבור מקרים שעדיין לא נראו.

כמה עולה שירות של מנעולן בנס ציונה?

אודות השירות

איך השירות מתבצע

פורץ מנעולים בנס ציונה

כאמור, מנעולים נמצאים במקומות רבים בחיינו המודרניים. כאן נתייחס לנפוצים שבהם.

מנעול צילינדר: מנעול בעל מנגנון מכני עליו נפרט בהמשך.
מנעול צירופים: מנעול הנפתח בעזרת צירוף מספרים מסוים.
מנעול ביומטרי: מנעול שניתן לפתוח אותו ע"י טביעת אצבע של המוזנים בתוכנה.
מנעול חשמלי: מנעול שהמנגנון שלו מבוסס על חשמל.
מנעול עליון: מנעול הממוקם בחלק העליון של הפתח.
מנעול חבוי: מנעול שלא רואים.

בנוסף, ניתן לקבל שירות של החלפת מנעולים של כל החברות המובילות בשוק הישראלי כמו החלפת מנעול פלדלת וכיוצא באלו.

כאשר מנעול נתקע או לא נפתח בימים חמים של קיץ או כשיורד גשם בחוץ זו עלולה להיות ממש עוגמת נפש. לכן, אנחנו בפורטל מנעולנים 247 בנינו את המערכת באופן שיאפשר הגעה מהירה של פורץ מנעולים מוסמך בנס ציונה מיד עם קבלת הקריאה.

המנעולנים שלנו מגיעים עם הציוד הנדרש ומחויבים לעבודה מקצועית בכל שעה.

מחיר החל מ – 200 ₪

פורץ דלתות בנס ציונה

דלתות כמו מנעולים נמצאות מקומות שונים ומגוונים בחיינו המודרניים.
דלתות הן למעשה חלק מהותי מכל מנגנון נעילה. הן הבית של המנעול והן צריכות לפעול באופן כזה שיאפשר נעילה נוחה בכל פעם.

במקרים רבים תקלות לא צצות יש מאין והצורך בפריצת דלת בנס ציונה לא קורה כך פתאום. מנגנון הנעילה מורכב מפונקציות שונות המשפיעות זו על זו. לכן, יותר מהחשיבות לתקינותה של הדלת קיימת חשיבות לא פחותה למעטפת של הדלת. תהליך של כיוון דלתות נועד לפתור בעיות שונות אשר עלולות להתרחש במעטפת של הדלת כמו במשקופים או בבלטות על הרצפה. בנוסף, קיימת חשיבות גדולה לשמירה על האסתטיות של הדלת במהלך העבודה.

השירות רלוונטי עבור דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות לממד, דלתות חוץ, דלתות פנים, דלתות כניסה לבית, דלתות למשרד וכן הלאה.

במקרה של עבודה על דלתות אנחנו מחלקים אותה לשני מקרים עיקריים.
  1. כאשר נדרשת החלפה של דלת בדלת אחרת מטעמים דקורטיביים. במקרה הזה ההמלצה היא לא לרוץ. חישבו בנחת – איזו דלת תרצו? מה חשוב לכם במנגנון הנעילה? וכמובן מהי מסגרת התקציב שלכם. אנחנו נשמח לעזור לכם בכל שאלה ולהגיע בשעה הנוחה עבורכם להתקנת הדלת החדשה.
  2. כאשר נדרשת פריצה של דלת. במקרה הזה אין מקום להיסוס ויש לפעול מיד. גם במקרה הזה אנחנו נשלח את אנשי המקצוע שלנו במהירות המירבית בכל שעה.

ההמלצה שלנו היא לתת מידע מדויק כמה שניתן על סוג השירות אותו תרצו לקבל כדי שנוכל לתת את המענה המתאים עבורכם.

מנעולן בנס ציונה מחיר החל מ – 200 ₪

החלפת צילינדר בנס ציונה

מנעול צילינדר הוא מנעול נפוץ המגיע במגוון צורות ודגמים. המנעול כל כך שכיח עד שאנחנו מקדישים לו חלק לא קטן במאמר כדי לספק מידע חשוב אודותיו.

סביר להניח שנפגשתם לא פעם עם מנעול צילינדר במרוצת השנים. אבל אולי פגשתם אותו בשם אחר מכיוון שמנעולי צילינדר נפוצים כל כך חברות שונות בשוק ייצרו מנעולי צילינדר ייחודיים עבורן.
דוגמאות למנעולי צילינדר מהסוג הזה הם: מולטילוק MT5, צילינדר מגנום, צילינדר ייל סמארט, צילינדר רב בריח וכדומה.

בנוסף, ישנם מנעולי צילינדר המאופיינים במנגנון הנעילה שלהם ובאופי המפתח שלהם. לדוגמא: צילינדר לשון, צילינדר גלגל, צילינדר כפתור, צילינדר עם כרטיס חכם, צילינדר אחיד ועוד.

מנעול צילינדר הוא מנעול המבוסס על מנגנון מכני והוא בדרך כלל די פשוט אבל צריך לדעת איך לעבוד איתו.
זכרו: גם אם מכנים את המנעול בשם אחר כמו במקרים המצוינים למעלה, זה לא אומר שמדובר במנעול יוצא דופן, אלא במנעול צילינדר הדורש תיקון או החלפה.

העבודה על מנעול צילינדר דומה בבסיסה לאופן העבודה במקרים דומים. אנחנו מקבלים קריאה ושולחים אליכם מנעולן בנס ציונה המתאים ביותר לביצוע המשימה כדי שיפתור את הבעיה מהשורש וייתן מענה איכותי בכל שעה.

במקרה בו המנעול יהיה הרוס ותידרש החלפה שלו במנעול חדש המנעולנים שלנו יחליפו לכם את המנעול בשמחה תוך שמירה על האיכות כדי להיות בטוחים שהתקלה נפתרה אחת ולתמיד ולא תזדקקו שוב לעזרה.

מחיר החל מ – 300 ₪

פורץ כספות בנס ציונה

תחום הכספות הוא תחום ספציפי וייחודי בתוך העולם הרחב של עבודת המנעולנות. הכספת היא פריט עצמאי שלא תלוי בגורמים אחרים כמו דלת במנעול ומנעול בדלת. כספת היא בדרך כלל מוצר המחזיק חפצים יקרי ערך, מה שדורש רגישות רבה מבעל המקצוע. בנוסף, לכספות מנגנוני נעילה הדורשים עדינות יתר ובעיקר – הרבה מאוד ידע. לכן, בכל הקשור לעבודה עם כספות אסור לוותר על בעלי המקצוע הטובים ביותר.

הכספות הנפוצות בשוק הן כספות ביתיות, כספות משרד, כספות כבדות, כספות משוריינות, כספות דיגיטליות, כספות חסינות אש ועוד.
השירות של פורץ כספות מתאים עבור כולן.

במקרה של תקלה בכספת אנחנו תמיד נדאג לשלוח עובדים מיומנים המכירים את התחום לעומק. אנחנו מכירים את הרגישות סביב הנושא ולכן אנחנו לא מוותרים על בחירה בטוב ביותר עבורכם.

המטרה שלנו היא לעזור לכם ולפתור את הבעיה באופן כזה שלא יגזול הרבה זמן מחד אבל יהיה יעיל ואפקטיבי מאידך.
לכן, ההמלצה שלנו היא להסביר מההתחלה כמה שניתן על התקלה עמה אתם מתמודדים כדי שנדע להגיע ממוקדים עם כל הציוד הנדרש.
לכל העובדים שלנו תעודת יושר ממשטרת ישראל.

מנעולן בנס ציונה מחיר החל מ – 200 ₪

שירותי מנעולנים בנס ציונה

אנחנו בפורטל מנעולנים 247 שמנו לעצמנו כמטרה לעולם לא להתפשר על איכות. אצלנו מתרחשת החלפת מנעולים בנס ציונה עשרים וארבע שעות ביממה. המשמעות היא שהמנעולנים שלנו זמינים מסביב לשעון ובאותה נשימה לא יוותרו על מתן עבודה איכותית. אנחנו מאמינים שתיקון צריך להיעשות פעם אחת בלבד. אין שום סיבה כי תחזרו לחפש סיוע שוב ושוב. זה לא נעים לעמוד מול מנעול הרוס או דלת תקועה ואין שום סיבה להתמודד עם זה בשל תיקון לא מוצלח. למנעולנים שלנו וותק וניסיון רב שיעמדו להם ולכם לעזר במהלך תיקון התקלה. מוזמנים ליצור איתנו קשר 24 שעות ביממה בכל בעיית מנעולים.

מנעולנים בנס ציונה 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247