להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

אתם גרים בתל אביב ונתקעתם עם דלת שלא נפתחת ואתם זקוקים למנעולן בתל אביב שיפרוץ אותה? המנעול בבית שלכם לא נפתח? אתם זקוקים למנעול בטיחות חדש מעכשיו לעכשיו? כשזקוקים למענה מקצועי ואמין חייבים לעבוד מול אנשי מקצוע בעלי ניסיון בלבד. פורטל מנעולנים 247 נותן שירות ללקוחות עשרים וארבע שעות ביממה, שירות אדיב ומהיר לכל בעיה, בין אם מדובר על עסק או לקוחות פרטיים. התקשרו בכל עת ונשמח לתת לכם שירותי מנעולנות התפורים לצרכים שלכם!

מנעולן בתל אביב זמין 24 שעות ביממה

שירות מנעולן בתל אביב מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בתל אביב בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

להזמנת מנעולן בתל אביב חייגו: 072-372-8445

מנעולן בתל אביב

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בתל אביב?

עבודתם של המנעולנים בתל אביב היא מגוונת במיוחד, והם מתמחים בסוגים שונים של פריצת או החלפת מנעולים, כשהנפוצים בהם:

  1. מנעולי דלתות
  2. מנעולי כספות
  3. מנעולי רכב

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי להחליף מנעול. דוגמה טובה לכך היא במידה ויש צורך בהחלפה של דלת הבית בבניין או אפילו בדירה בודדת, עקב בעיות בטיחות. למשל, כאשר מתמודדים עם גל פריצות חוזרות ונשנות בשכונה שבה מתגוררים בתל אביב, ויש חשש אמיתי שהמנעול הקיים פשוט לא בטוח או עמיד מספיק. במקרה כזה, דיירים פעמים רבות מעוניינים להחליף את המנעול למתקדם ובטיחותי יותר, מהדור החדש כמו מנעול ביומטרי. מקרה אחר בו רצוי להזמין מנעולן בתל אביב (שלא סובל דיחוי כמובן) הוא כאשר נתקעים מחוץ לדלת או אם שוכחים את המפתח. מצב כזה הוא מאוד לא נעים ודורש פתרון מיידי ולכן כדאי לא לבזבז זמן מיותר ולהתקשר באופן מיידי למנעולן מקצועי.

כמה עולה שירות של מנעולן בתל אביב?

שירות המנעולן

כיצד השירות מתבצע?

פורץ מנעולים בתל אביב

פריצת מנעולים בתל אביב היא משימה מורכבת המתבצעת על ידי איש מקצוע בלבד, על מנת שלא להרוס את דלת המנעול לחלוטין, שבמקרים רבים הינה יקרה במיוחד. סיטואציה נפוצה היא במקרים בהם הקוד של המנעול נשכח ולא ניתן לפתוח את הדלת יותר, כמו לדוגמה, בדלת של כספת גדולה. מכיוון שיש כספות יקרות ערך, העולות עשרות אלפי שקלים, פתיחת המנעול צריכה להיעשות עם כלי עבודה מיוחדים.אנו מספקים שירותי פריצת מנעולים שונים בתל אביב:

  • פריצת והחלפת צילינדרים מכל הסוגים
  • פריצת מנעולי צירופים (נפתח עם קוד מספרי)
  • פריצת מנעולים חשמליים או ביומטריים
  • מנעולים אלקטרוניים
  • מנעול עליון או מנעול חבוי
  • החלפת מנעול פלדלת
  • ועוד
בשיחה הראשונית עם מנעולן בתל אביב, יש לעדכן אותו באופן מפורט ככל האפשר על סוג התקלה, והבעיה עם המנעול שרוצים לפרוץ על מנת שהעבודה תתבצע בצורה המהירה והיעילה ביותר, ולא יהיו אי הבנות כלשהן.

בשלב השני, פורץ המנעולים בתל אביב מטעם פורטל מנעולנים 247 יגיע לבית הלקוח או העסק כשברשותו הציוד המתאים לפתיחת המנעול התקול.

מחיר החל מ- 150 ₪

פורץ דלתות בתל אביב

אנו מבצעים פריצת דלתות בתל אביב במקרים שונים. במקרים בהם הדלת נטרקה בעוצמה חזקה וננעלים בפנים בתוך אחד החדרים בבית או בבית עצמו (עניין נפוץ ביותר) בסיטואציות שונות בהם חייבים לפרוץ לדירה להצלת חיים, ועוד. פריצת דלת בתל אביב הוא שירות העוסק בפריצה או כיוון דלתות מגוונות העשויות מחומרים שונים. מכיוון שבכל בית יש סוג דלת שונה (לדוגמה, דלת כניסה או ממ״ד עשויות מפלדה בדרך כלל, ודלתות השירותים מעץ). גם דלתות מזכוכית בהן משתמשים בדרך כלל במשרדים נכללות בקטגוריה זו.

לאחר הסבר טלפוני והזמנת העבודה, אחרי שציינתם את הסיבה לכך שהדלת אינה נפתחת, יגיע פורץ מנעולים מומחה לדלתות מטעם פורטל מנעולנים 247 לביתכם, למשרד או למקום העבודה. לאחר בדיקת הדלת, היא תיפרץ עם מכשור מתאים. בהתאם לסיטואציה יוחלף המנעול.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בתל אביב

החלפת צילינדר היא משימה נפוצה במיוחד, מכיוון שצילינדרים נוטים להתקלקל, להיהרס או להיתקע עקב לכלוך, חלודה, אבק וכדומה. לא תמיד שימון הצילינדר יפתור את הבעיה, ולכן יש להחליפו. עניין נוסף הוא נושא הבטיחות. יש צילינדרים פשוטים יותר וכאלה שהינם בטיחותיים יותר, וכמובן שישנם סוגים צילינדר רבים הקיימים בשוק, ביניהם ניתן לבחור.
בין הצילינדרים הנפוצים ביותר ניתן למנות:

  • צילינדר לשון: צילינדר שכיח בשוק וקל לשימוש עם מנגנון על לשון פנימית המאפשרת את תפקוד המנעול.
  • צילינדר גלגל: צילינדר עם גלגל שיניים
  • צילינדר אחיד: צילינדר אוניברסלי, המותאם לפתיחה של דלתות הבית
  • צילינדר עם כרטיס חכם: צילינדר אלקטרוני שנמצא בשימוש במשרדים ומפעלים
  • צילינדר כפתור: צילינדר עם מנגנון דומה לצילינדר לשון

על מנת שהצילינדר יעבוד לאורך זמן, אנו מקפידים להשתמש בצילינדרים מוכרים בלבד, כמו: צילינדר רב בריח, MT5, צילינדר מגנום, צילינדר ייל סמארט ועוד.

כל לקוח זקוק לצילינדר אחר בהתאם לצרכים שלו. על מנת לבחור בצילינדר המתאים, מומלץ ברוב המקרים להתייעץ עם מנעולן בתל אביב שיוכל לתת הסבר על סוגי הצילינדרים באופן מפורט יותר. מכיוון שבטיחות היא שם המשחק, מומלץ מאוד לא לרכוש את הצילינדר הפשוט ביותר ובשום פנים ואופן לא להתפשר על איכות.

לאחר שהצילינדר המתאים נבחר בהתייעצות עם המנעולן, הוא יגיע לכתובתכם עם הציוד הדרוש, ויתקין את הצילינדר החדש בדלת המבוקשת

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בתל אביב

שירותי פריצת הכספות בתל אביב כוללים:

  • פריצת כספות ביתית: אנו פורצים את כל סוגי הכספות הביתיות, בין אם מדובר על כספות גדולות או קטנות, בעלות מספר מנגנוני נעילה.
  • פריצת כספות במשרד: אנו פורצים כספות משרדיות גדולות או קטנות, בעלות מנגנון אלקטרוני.
  • פריצת כספות דיגיטליות: פריצת כספות דיגיטליות הינה תהליך מורכב יותר מכספות רגילות עקב המנגנון הכפול. במקרה שכחה של קוד, יש צורך באנשי מקצוע מוסמכים ומיומנים היודעים לפרוץ מנגנון שכזה.
  • פריצת כספות משוריינות: כספות משוריינות עשויות מפלדה עמידה יותר והן בטיחותיות מאוד. אותם יכולים לפרוץ אנשים מיומנים בלבד
  • פריצת כספות כבדות: מדובר על כספות יקרות בעלות בטיחות מקסימלית, המיועדות לשמירת חפצים יקרים במיוחד, להן מנגנון נעילה משוכלל ביותר ושכבות פלדה ובטון.
  • פריצת כספות חסינות אש: כספות אלה עשויות מפלדה והינן שימושיות מאוד, ומיועדות למי שלא מעוניין לקחת סיכון באובדן הרכוש במקרה של שריפה, כמו מסמכים חשובים וייחודיים, שטרות, תכשיטים יקרי ערך ועוד.
במיוחד כשמדובר על פריצת כספות חובה לעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים בלבד. פריצת כספות בתל אביב היא עניין רגיש במיוחד, לא רק עקב התכולה יקרת הערך הנמצאת בהן, אלא מכיוון שכספות גדולות המיועדות לשמירת חפצים, כספים, תכשיטים או מסמכים רגישים רבים עולות בעצמן כסף רב, וזאת עקב החומרים מהן הן עשויות, במיוחד אם מדובר על כספות חסינות אש.

על מנת שדלת הכספת עצמה לא תיהרס, יש להעזר בבעל מקצוע פורץ כספות מיומן בלבד יבצע את התהליך של הפריצה, על מנת שהפעולה תתבצע על הצד הטוב ביותר וללא הוצאות מיותרות ולא צפויות.

מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בתל אביב

כשמדובר על בעיות במנעול – בין אם מדובר על מנעול דלת שלא עובד, או פריצה לכספת שלא מצליחים לפתוח יש לעבוד עם מנעולן מקצועי בלבד, על מנת לפתור את הבעיה בצורה המהירה והטובה ביותר. אנחנו נשמח לתת לכם פתרון מהיר ואמין של מנעולן בתל אביב, כולל במקרי חירום ובאופן מיידי. בואו לעבוד עם צוות של מנעולנים מוסמכים, בעלי רישיון וכל ההכשרות המתאימות. אנחנו מציעים שירות החלפת מנעולים בתל אביב 24 שעות ביממה. המנעולנים שלנו ישמחו להגיע ולתת לכם שירות אישי, מדויק ואמין. צרו איתנו קשר לקבלת שירות מעולה!

מנעולנים בתל אביב 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247

להזמנת פורץ מנעולים בתל אביב חייגו: 072-372-8445

שאלות נפוצות

icon

הצוות המקצועי שלנו ישמח לספק לכם שירות מעולה במחיר הוגן, מנעולן בתל אביב מחיר החל מ 150 שקלים, כמובן שהמחיר משתנה בהתאם לסוג השירות.

icon

כן, כחלק מהשירות שלנו אנו מספקים גם פריצה של כספות מכל הסוגים לתושבי תל אביב והסביבה.

icon

החלפת צילינדר בתל אביב מחיר התחלתי יהיה 300 שקלים, ישנם צילינדרים כמו לשוןגלגלאחיד כרטיס חכם כפתור וכו, המחיר משתנה לפי סוג הצילינדר שמתאים לדלת שלכם כמובן.

icon

ישנם 3 מקרים אשר מומלץ להזמין מנעולן, תיקון בתקלות מנעולי דלתות , טיפול והחלפת מנעולי כספות ובנוסף תיקון תקלות במנעולים הקשורים לתחום הרכב.